اخبار وآموزشی وتبلیغی

  • خانه

محصولات متنوع فضایی و نجومی

رسانی: ۱۳-۰۴-۱۴۰۲ 52,013 ۰

مستند فضایی فضا و نجوم

به اشتراک گذاری

شما عزیزان علاقمند می‌توانید محصولات متنوع فضایی و نجومی از جمله فیلم‌های مستند و دوره‌های آموزش نجوم برای کودکان و بزرگسالان را با کیفیتی بالا از وبسایت اسپاش تهیه کنید.

پشتیبانی خرید محصولات: ۰۹۲۱۳۹۱۰۹۹۶ در واتساپ، تلگرام و ایتا نیز پاسخگوی شما عزیزان هستیم

مستند فضایی نجوم

مستند با زیرنویس فارسی

مستند دوبله فضا نجوم فضایی دوبله فارسی

مستند دوبله فارسی

دوره آموزش نجوم آنلاین مجازی

دوره نجوم کودکان

دوره آموزش نجوم آنلاین مجازی

دوره نجوم بزرگسالان

پشتیبانی خرید محصولات: ۰۹۲۱۳۹۱۰۹۹۶ در واتساپ، تلگرام و ایتا نیز پاسخگوی شما عزیزان هستیم

آموزش دوره جامع صنعت فضا

وبینارصنعت فضا

پهپاد سمپاش کشاورزی

آموزش راه‌اندازی کسب و کار پهپاد سمپاش کشاورزی

استارت آپ فضایی صنعت فضا

استارت‌آپ‌های فضایی دنیا

پشتیبانی خرید محصولات: ۰۹۲۱۳۹۱۰۹۹۶ در واتساپ، تلگرام و ایتا نیز پاسخگوی شما عزیزان هستیم

۰ 52,013

به اشتراک گذاری

احسان ناجی ۳۵۶۳ پست ۲ دیدگاه

    نویسنده و مترجم خبرهای حوزه فضا و نجوم وبسایت اسپاش

    پست قبلی

    چین همکاری‌های فضایی خود را با کشورهای آفریقایی گسترش می‌دهد

    پست بعدی

    ناسا: انسان‌ها تا سال ۲۰۳۰ روی ماه زندگی و کار می‌کنند

    مطالب پیشنهادی اسپاش

    استارت‌‌آپ هلندی به دنبال پرورش جنین در فضا

    چین یک گورخرماهی را به ایستگاه فضایی تیانگونگ می‌فرستد

    پرتاب موفق فضاپیما به مقصد سیارکی ارزشمندتر از کل اقتصاد کره زمین!

    سرمایه‌گذاران ژاپنی به دنبال دسترسی به فناوری پرتاب منجنیقی به فضا

    صدای پای رقیب جدید در ساخت ماهواره‌برهای بازگشت‌پذیر

    نمایش قدرت پهپادی چین در نمایشگاه مینیانگ

    بارگذاری پست های بیشتر

    اشتراک در

    وارد شدن

    ۰ نظرات

    • تلگراماسپاش را دنبال کنید
    • اینستاگراماسپاش را دنبال کنید
    • لینکدیناسپاش را دنبال کنید
    • آپاراتاسپاش را دنبال کنید

    درباره ما

    پایگاه تحلیلی خبری اسپاش که نام آن برگرفته از یک واژه باستانی ایرانی به معنای «فضا» است، در آبان ماه سال ۱۳۹۵ به همت جمعی از روزنامه‌نگاران تخصصی، کارشناسان و دلسوزان حوزه فضایی به عنوان یکی از خدمات ارئه شده توسط دفتر مطالعات فضایی راه‌اندازی شد.

    داستان اسپاش را بخوانید!

    سرویس

    تاریخ و فرهنگ دانشگاه راهبرد راهنمای خرید رویداد رپورتاژ آگهی سرگرمی علم و دانش فناوران فناوری فناوری تجاری فناوری نوین هوای تازه کسب و کار

    کانال

    اکتشافات ایستگاه‌های زمینی حامل و پرتاب حقوق فضایی خدمات در مدار خدمات و کاربردها دیپلماسی فضایی سنجش از دور صنعت هوایی فضانوردی مخابرات معدنکاری ناوبری نجوم

    نماد اعتماد مشتریان

    استفاده از مطالب ویژه مشترکین اسپاش مشمول قوانین حقوق مالکیت معنوی بوده و تنها در صورت کسب اجازه کتبی مقدور است.

    توسعه و سئو : هی کد

    چت بات گوگل

    لوگو هوشیو

    لوگو هوشیو

    1. صفحه اصلی
    2. رسانه‌ها
    3. Meena، ربات سخنگویی که صحبت کردنش شما را شوکه می‌کند

    Meena، ربات سخنگویی که صحبت کردنش شما را شوکه می‌کند

    • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲
    • زمان مطالعه 9 دقیقه

    استفاده از انواع چت بات ها این روزها به امری عادی تبدیل شده و افراد به‌طور روزمره از آن‌ها برای برقراری ارتباط و سایر امور ازجمله بخش خدمات مشتریان استفاده می‌کنند. وقتی چت بات‌ها برای اولین بار معرفی شدند، تأثیر تحول‌آفرین آن‌ها بر روابط اجتماعی انسان‌ها هیاهویی برپا کرد و حالا در سال ۲۰۲۱ این هیاهو همچنان با پیشرفت و انسانی‌تر شدن آن‌ها ادامه دارد.

    اما باوجود هیجانات زیاد درباره چت بات‌های با دامنه باز، هنوز نمونه‌های پیاده‌سازی شده آن‌ها نقاط ضعف زیادی دارند که مانع از مفید واقع شدن آن‌ها می‌شود. برخی از مشکلات از این قبیل‌اند که آن‌ها اکثراً به ورودی‌های باز پاسخ‌های غیرمنطقی می‌دهند، یا با پاسخ‌هایی مبهم و عمومی پاسخ می‌دهند. اما گوگل باهدف ارائه بهترین چت بات دامنه باز، Meena را معرفی کرده است. در این ربات که می‌تواند تقریباً در هر موردی صحبت کند، برخی از چالش‌ها برطرف شدند.

    فهرست مقاله پنهان

    1 چت باتی که بتواند شبیه انسان صحبت کند

    2 ربات سخنگوی گوگل

    2.1 ویژگی‌های کلیدی چت‌بات گوگل

    3 چت‌بات گوگل و چت‌بات «مینا»

    4 چت با ربات سخنگوی گوگل

    4.1 ویژگی‌های کلیدی ربات سخنگوی گوگل

    4.2 مزایای استفاده از ربات سخنگوی گوگل

    5 چت با ربات آنلاین

    5.1 مزیت چت‌بات‌ها

    6 چت با ربات هوشمند فارسی

    7 توانایی‌های چت‌بات‌ها

    8 آینده چت‌بات‌ها

    چت باتی که بتواند شبیه انسان صحبت کند

    پیش از ساخته شدن Meena، گوگل مجبور بود به چالشی بزرگ رسیدگی کند؛ چالشی که اغلب در چت بات‌های با دامنه باز نادیده گرفته می‌شدند. اصلی‌ترین چالش برای هر چت بات با دامنه باز این است که بتواند طوری صحبت کند که شبیه به انسان باشد. درواقع وقتی انسانی با او هم‌صحبت می‌شود، پاسخ‌ها و نحوه تعامل چت بات برایش طبیعی باشد. شاید در نگاه اول برطرف کردن این مشکل ساده به نظر برسد، اما به طرز عجیبی دشوار است. اولین مشکلی که بر سر راه قرار دارد این است که اصلاً چطور می‌توانیم برای انسانی بودن یک مکالمه معیاری تعریف کنیم یا به عبارت دیگر میزان شبیه انسان بودن صحبت‌های یک چت بات را اندازه‌گیری کنیم؟

    گوگل با ارائه چت بات جدیدش با نام Meena مدعی شده که توانسته این مشکل را حل کند و چت باتی ساخته که به نسبت سایر چت بات‌ها در هنگام گفتگو با انسان، بیشترین حالت انسانی در گفتارش وجود دارد.

    ربات سخنگوی گوگل

    صحبت با هوش مصنوعی گوگل

    شرکت گوگل همیشه در توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی پیشرو بوده است و یکی از آخرین پروژه‌های آن در این زمینه، توسعه چت‌باتی سخنگو است که مانند انسان سخن می‌گوید. چت‌بات گوگل یک عامل مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی است، که برای تعامل با کاربران و ارائه اطلاعات و پشتیبانی مفید به آن‌ها طراحی‌شده است. این چت‌بات چند سالی است که در حال توسعه بوده و به گونه‌ای طراحی‌شده است که نسبت به مدل‌های قبلی، مکالمه‌ای بهتر و جذاب‌تر داشته باشد.

    ربات سخنگوی گوگل

    ویژگی‌های کلیدی چت‌بات گوگل

    • یکی از ویژگی‌های کلیدی چت‌بات گوگل، توانایی آن در درک و پاسخگویی طبیعی به زبان طبیعی است. چت‌بات از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای «تجزیه‌وتحلیل» ورودی کاربر و ایجاد پاسخ‌های مرتبط استفاده می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند با استفاده از زبان‌های طبیعی با چت‌بات درگیر شوند، نه این‌که به دستورات یا فهرست‌های از پیش تعریف‌شده تکیه کنند.
    • یکی دیگر از ویژگی‌های مهم چت‌بات گوگل، توانایی آن در یادگیری و سازگاری در طول زمان است. همان‌طور که کاربران با چت‌بات تعامل دارند، ورودی و پاسخ‌های آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و از این اطلاعات برای بهبود عملکرد خود استفاده خواهد کرد. این بدان معنی است که چت‌بات با گذشت زمان دقیق‌تر و موثرتر می‌شود، زیرا از تعامل خود با کاربران یاد می‌گیرد.

    چتبات گوگل و چت‌بات «مینا»

    البته باید در خاطر داشته باشیم، گه‌گاه چت‌بات گوگل با چت‌بات «مینا» نیز مقایسه‌شده است، که توسط تیم پژوهشی گوگل در سال ۲۰۲۰ توسعه داده شد. مینا به گونه‌ای طراحی‌شده بود که بیشتر از مدل‌های چت‌بات قبلی، شبیه به انسان باشد و آن را بر روی مجموعه عظیمی از داده‌های مبتنی بر مکالمات دنیای واقعی آموزش داده بودند. هدف Meena ایجاد یک چت‌بات برای گوگل بود که بتواند در مکالمات پیچیده‌تر و ظریف‌تر، با کاربران گوگل شرکت کند و پاسخ‌های مفید و آموزنده‌تری ارائه دهد. توسعه‌دهندگان چت‌بات گوگل، بعداً از تجربیات، دستاوردها و داده‌های مینا، برای پیشرفت چت‌بات گوگل استفاده کردند.

    با‌ این‌حال درحالی‌که شباهت‌هایی بین چت‌بات گوگل و مینا وجود دارد، تفاوت‌های مهمی نیز وجود دارد. چت‌بات گوگل به گونه‌ای طراحی‌شده است که کاربردی‌تر باشد و بر روی کارهای خاص متمرکز شود، مانند ارائه پشتیبانی مشتری یا پاسخ‌دهی به سوالات متداول. از سوی دیگر، مینا به گونه‌ای طراحی‌شده است که بیشتر یک چت‌بات همه‌منظوره باشد، که قادر به درگیرشدن در طیف وسیعی از مکالمات و ارائه پاسخ‌هایی بسیار پیچیده‌تر است.

    علی‌رغم این تفاوت‌ها، چت‌بات گوگل و مینا هر دو نشان‌دهنده پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه عوامل مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. با ترکیب «پردازش زبان طبیعی» با «یادگیری ماشینی» و «سایر فناوری‌های هوش مصنوعی»، این چت‌بات‌ها می‌توانند تجربیات جذاب و مفیدتری نسبت به قبل، در اختیار کاربران قرار دهند.

    همان‌طور که این فناوری‌ها به تکامل خود ادامه می‌دهند، این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد چت‌بات‌ها و عوامل مکالمه چشمگیرتر و پیشرفته‌تری باشیم.

    چت‌بات گوگل و چت‌بات

    چت با ربات سخنگوی گوگل

    صحبت با ربات گوگل

    گوگل یک چت‌بات سخنگو توسعه داده است، که به کاربران امکان می‌دهد از طریق یک دستگاه بلندگوی هوشمند، با آن مکالمه داشته باشند. این ربات سخنگو یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که از پردازش زبان طبیعی برای درک و پاسخ به سوالات کاربران استفاده می‌کند. این فناوری به گونه‌ای طراحی‌شده است که یک رابط کاربری آسان برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از اطلاعات و خدمات باشد.

    ویژگی‌های کلیدی ربات سخنگوی گوگل

    کاربران می‌توانند از ربات در مورد وضعیت آب‌وهوا، اخبار، ترافیک و امتیازات ورزشی سوال کنند و همچنین مسیرهای درست را از او دریافت کنند و موسیقی نیز برایشان پخش کند. ربات سخنگوی گوگل همچنین می‌تواند با سایر دستگاه‌های هوشمند خانه، مانند روشنایی چراغ‌ها یا تنظیم ترموستات دما تعامل داشته باشد.

    یکی از ویژگی‌های کلیدی ربات سخنگوی گوگل توانایی او در درک و پاسخگویی به زبان طبیعی است. کاربران می‌توانند بدون نیاز به حفظ کردن دستورات یا نحو خاص، سؤال بپرسند و با استفاده از زبان روزمره از او درخواست کنند. ربات سخنگو از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای تجزیه‌وتحلیل ورودی کاربر و ایجاد پاسخ‌های مرتبط استفاده می‌کند، به این معنی که در طول زمان و با یادگیری از تعامل خود با کاربران، دقیق‌تر و موثرتر می‌شود.

    یکی دیگر از جنبه‌های مهم ربات بلندگوی Google، توانایی آن در شخصی‌سازی پاسخ‌های خود بر اساس ترجیحات کاربر و تعاملات گذشته است. به‌عنوان مثال، اگر کاربر مرتباً امتیازات ورزشی را بخواهد، ربات اطلاعات مربوط به ورزش را در پاسخ‌های خود اولویت‌بندی می‌کند. این شخصی‌سازی به ایجاد تجربه‌ای جذاب‌تر و شخصی‌سازی‌شده برای کاربران کمک می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند تا بیشتر از ربات سخنگوی گوگل استفاده کنند.

    مزایای استفاده از ربات سخنگوی گوگل

    یکی از مزایای استفاده از ربات سخنگوی گوگل، راحتی آن است. کاربران می‌توانند به‌سادگی از هر جایی در اتاق سؤال یا درخواست بپرسند، بدون اینکه مجبور باشند تلفن خود را بیرون بیاورند یا اپلیکیشنی را باز کنند. این راحتی مخصوصاً زمانی مفید است که کاربران مشغول هستند یا دستشان پر است، مانند هنگام آشپزی، رانندگی یا انجام کارهای خانه.

    به طور کلی، ربات گوگل یک راه کاربرپسند و راحت برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از اطلاعات و خدمات ارائه می‌دهد. قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی و پاسخ‌های شخصی‌شده آن را به ابزاری جذاب و مفید برای کاربران تبدیل می‌کند. از آنجایی که این فناوری به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، احتمالاً در آینده شاهد ربات‌های سخنگوی پیشرفته‌تر و پیچیده‌تری خواهیم بود.

    مزایای استفاده از ربات سخنگوی گوگل

    چت با ربات آنلاین

    با ادامه پیشرفت فناوری، شرکت‌های بیشتری به چت‌بات‌ها به عنوان راهی برای بهبود خدمات مشتری و ساده‌سازی تعامل با مشتریان خود روی می‌آورند. چت‌بات یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند در مکالمات متنی با کاربران شرکت کند. با پیشرفت در پردازش زبان طبیعی، این چت‌بات‌ها روزبه‌روز پیچیده‌تر می‌شوند و این فناوری آماده است تا آینده خدمات مشتری و تعاملات آنلاین را شکل دهد. پردازش زبان طبیعی (NLP) زیرشاخه‌ای از هوش مصنوعی است که بر توانایی رایانه‌ها برای درک و تفسیر زبان انسان تمرکز دارد. فناوری NLP چیزی است که چت‌بات‌ها را می‌سازد، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سؤالات کاربر را به گونه‌ای که طبیعی و محاوره‌ای به نظر می‌رسد، درک کنند و به آن‌ها پاسخ دهند.

    پیشرفت‌ها در فناوری NLP، چت‌بات‌ها را دقیق‌تر، کارآمدتر و جذاب‌تر از قبل کرده است و این منجر به افزایش محبوبیت آن‌ها در بین مشاغل با هر اندازه‌ای شده است. یکی از مزایای کلیدی چت‌بات‌ها، توانایی آن‌ها در ارائه خدمات فوری و ۲۴ ساعته به مشتریان است.

    مزیت چت‌بات‌ها

    با استفاده از چت‌بات‌ها، مشتریان می‌توانند در هر زمانی از شبانه‌روز، بدون نیاز به انتظار برای شروع ساعات کاری یا پیمایش در یک سیستم تلفنی پیچیده، پاسخ به سؤالات خود و پشتیبانی از مشکلات خود را دریافت کنند. این می‌تواند رضایت و وفاداری مشتری را بهبود بخشد و همچنین می‌تواند کارمندان خدمات مشتری را آزاد کند تا روی مسائل پیچیده‌تری تمرکز کنند.

    مزیت دیگر چت‌بات‌ها مقیاس‌پذیری آن‌هاست. برخلاف اپراتورهای خدمات مشتری، که تنها می‌توانند تعداد محدودی از سوالات را در یک زمان انجام دهند، چت‌بات‌ها می‌توانند تعداد نامحدودی از تعاملات را به‌طور همزمان انجام دهند. این بدان معناست که کسب‌وکارها می‌توانند از چت‌بات‌ها برای ارائه پشتیبانی به تعداد زیادی از مشتریان بدون نیاز به استخدام کارکنان اضافی استفاده کنند.

    همان‌طور که فناوری NLP همچنان در حال پیشرفت است، می توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده شاهد چت‌بات‌های پیچیده‌تری باشیم. این چت‌بات‌ها قادر به درک و تفسیر زبان پیچیده‌تر خواهند بود و می‌توانند در مکالمات ظریف‌تر و طبیعی‌تری با کاربران شرکت کنند. این‌کار آن‌ها را برای کسب‌وکارها و مشتریان، به‌طور یکسان مفید می‌کند و به شکل‌گیری آینده تعاملات آنلاین کمک می‌کند.

    به‌طورکلی، چت‌بات‌ها ابزاری قدرتمند برای کسب‌وکارهایی هستند که به دنبال بهبود خدمات مشتری و ساده‌سازی تعاملات با مشتریان خود می‌گردند. پیشرفت‌ها در فناوری پردازش زبان طبیعی، این چت‌بات‌ها را دقیق‌تر و جذاب‌تر از همیشه کرده است و می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم. همان‌طور که کسب‌وکارهای بیشتری از چت‌بات‌ها استفاده می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که شاهد تغییر به سمت تعاملات آنلاین شخصی‌تر، کارآمدتر و راحت‌تر باشیم.

    چت با ربات هوشمند فارسی

    چت با ربات هوشمند فارسی

    ایران به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرو در خاورمیانه، در سال‌های اخیر برای بهبود کسب‌وکارهای خود و تقویت جایگاه خود در بازار جهانی و منطقه، سرمایه‌گذاری هنگفتی روی فناوری‌های هوش مصنوعی انجام داده است. در همین راستا یکی از زمینه‌هایی که ایران در آن پیشرفت چشمگیری داشته، توسعه چت‌بات‌های هوشمند، به‌ویژه چت‌بات‌های هوشمند فارسی‌زبان است.

    چت با ربات هوشمند فارسی

    توانایی‌های چت‌بات‌ها

    • این چت‌بات‌ها از فناوری پردازش زبان طبیعی برای برقراری گفتگو با کاربران به زبان فارسی استفاده می‌کنند و این پتانسیل را دارند که شیوه تعامل کسب‌وکارهای ایرانی با مشتریان خود را متحول کنند. پیشرفت‌ها در فناوری پردازش زبان طبیعی، چت‌بات‌های هوشمند فارسی را دقیق‌تر و کارآمدتر از همیشه کرده است. این چت‌بات‌ها می‌توانند زبان طبیعی را به زبان فارسی بفهمند، تفسیر کنند و همچنین می‌توانند پاسخ‌هایی ارائه دهند که احساس مکالمه طبیعی و جذابیت داشته باشند.
    • این توانایی باعث‌شده است که آن‌ها به ابزاری محبوب برای مشاغلی تبدیل شوند که به دنبال بهبود خدمات مشتریان خود و ساده کردن تعاملات خود با مشتریان هستند. یکی از مزایای کلیدی چت‌بات‌های هوشمند فارسی، توانایی آن‌ها در ارائه خدمات فوری به مشتریان است. با استفاده از چت‌بات‌ها، مشتریان می‌توانند در هر زمانی از شبانه‌روز، بدون نیاز به منتظر ماندن برای شروع ساعات کاری یا وقت ‌گذاشتن در یک سیستم تلفنی پیچیده، برای سؤالات خود و پشتیبانی از مشکلات خود پاسخ‌هایی دقیق و درست دریافت کنند.
    • این توانایی می‌تواند رضایت و وفاداری مشتری را بهبود ببخشد و همچنین می‌تواند کارمندان بخش خدمات مشتری را آزاد بگذارد تا روی مسائل پیچیده‌تر تمرکز داشته ‌باشند. چت‌بات‌های هوشمند فارسی علاوه بر بهبود خدمات مشتریان، می‌توانند به کسب‌وکارهای ایرانی در صرفه‌جویی هزینه و افزایش کارایی نیز کمک کنند.
    • چت‌بات‌های هوشمند فارسی می‌توانند تعداد نامحدودی از تعاملات را به‌طور همزمان انجام دهند، به این معنی که کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها برای ارائه پشتیبانی به تعداد زیادی از مشتریان بدون نیاز به خرج نیروی اضافی استفاده کنند. این می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کمک کند و همچنین می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا سریع‌تر رشد کنند.

    آینده چت‌بات‌ها

    با ادامه پیشرفت چت‌بات‌های هوشمند فارسی، می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد چت‌بات‌هایی پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر در این زبان باشیم. این چت‌بات‌ها قادر به درک و تفسیر زبان پیچیده‌تری از مکالمات فارسی و مکالمات شفاهی خواهند بود و می‌توانند در مکالمات ظریف‌تر و طبیعی‌تر با کاربران شرکت کنند. این باعث می‌شود که آن‌ها حتی برای مشاغلی در خارج از ایران و سراسر جهان مفید واقع شوند.

    به طور کلی، چت‌بات‌های هوشمند فارسی این پتانسیل را دارند که شیوه تعامل کسب‌وکارهای ایرانی با مشتریان خود را متحول کنند. پیشرفت‌ها در فناوری پردازش زبان طبیعی، این چت‌بات‌ها را دقیق‌تر و جذاب‌تر از قبل کرده است و با ادامه پیشرفت، به افزایش کارایی و سودآوری کسب‌وکارها در اقتصاد پیشرو ایران کمک می‌کند.

    همان‌طور که کسب‌وکارهای بیشتری در ایران از چت‌بات‌های هوشمند فارسی استفاده می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که شاهد تغییر به سمت تعاملات خدمات مشتری شخصی‌تر، کارآمدتر و راحت‌تر باشیم که به تقویت موقعیت ایران به‌عنوان یک رهبر در بازار جهانی کمک می‌کند.

    دیگر ویدیوهای هوش مصنوعی را در هوشیو تماشا کنید

    مقاله

    برچسب ها:چت بات ربات ربات سخنگو گوگل

    مطالب پیشنهادی مرتبط

    دوسان و مایکروسافت

    دوسان و مایکروسافت برای توسعه ربات‌های مجهز به GPT با یکدیگر همکاری...

    ربات انسانی

    برای نخستین‌بار یک ربات انسان‌نما در کارخانه‌ای مشغول به کار شد

    Google reveals BigQuery

    ارتقا مدیریت داده‌ها با به‌روزرسانی‌های جدید گوگل در پلتفرم BigQuery

    دوسان و مایکروسافت

    دوسان و مایکروسافت برای توسعه ربات‌های مجهز به GPT با یکدیگر همکاری...

    ربات انسانی

    برای نخستین‌بار یک ربات انسان‌نما در کارخانه‌ای مشغول به کار شد

    سلام دوست عزیز
    این مطلب درباره چت بات های گوگل است.

    0

    پاسخ

    بنر_سایدبار

    سایدبار_بنر_علوم_داده

    • محبوب ترین ها

    • جدید ترین ها

    • chat GPT

    هوش مصنوعی چیست؟ تاریخچه، کاربرد و نحوه درآمدزایی از آن

    هوش مصنوعی چیست؟ تاریخچه، کاربرد و نحوه درآمدزایی...

    چگونه به یک متخصص هوش مصنوعی تبدیل شویم؟ راهنمای قدم به قدم برای شغل هوش مصنوعی

    چگونه به یک متخصص هوش مصنوعی تبدیل شویم؟...

    ۲۹ شرکت‌ هوش مصنوعی برتر در ایران

    ۲۹ شرکت‌ هوش مصنوعی برتر در ایران

    ۳۰ اپلیکیشن برتر هوش مصنوعی برای اندروید و iOS

    ۳۰ اپلیکیشن برتر هوش مصنوعی برای اندروید و...

    تنسورفلو یا پای تورچ؟

    تنسورفلو یا پای تورچ؟

    • رویداد ها

    گزارش اختصاصی هوشیو از “دومین رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی در صنعت”؛ حال و آینده صنایع هوشمند از دیدگاه کارشناسان این حوزه

    گزارش اختصاصی هوشیو از “دومین رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی در...

    پس از چندسال وقفه، نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار خواهد شد

    پس از چندسال وقفه، نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار خواهد شد

    فقط چند روز دیگر تا پایان مهلت ثبت نام دوره توربوتکسپیچ باقی ست!

    فقط چند روز دیگر تا پایان مهلت ثبت نام دوره...

    دانشگاه کالیفرنیا سن‌دیگو برگزار می‌کند: آموزش رایگان الگوریتم‌ها و ساختارهای داده Capstone

    دانشگاه کالیفرنیا سن‌دیگو برگزار می‌کند: آموزش رایگان الگوریتم‌ها و ساختارهای...

    دانشگاه استنفورد برگزار می‌کند:آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین»

    دانشگاه استنفورد برگزار می‌کند:آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین»

    لوگو هوشیو

    هوشیو پایگاه جامع هوش مصنوعی است که هدف آن انتشار جدیدترین اخبار، کاربردهای نوین هوش مصنوعی، چالش‌های فنی این حوزه و ارائه مقالات آموزشی است.


    دسترسی سریع

    • آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
    • آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
    • تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
    • تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
    • آموزش پردازش زبان طبیعی
    • کاربردهای هوش مصنوعی
    • هوش مصنوعی در جهان
    • هوش مصنوعی در ایران
    • آموزش علوم داده
    • هوش مصنوعی

    اخرین مطالب

    فقط چند روز دیگر تا پایان مهلت ثبت نام دوره توربوتکسپیچ باقی ست!

    این دختر ۱۶ساله، مؤسس یک استارتاپ ۱۲ میلیون دلاری در زمینه هوش مصنوعی است

    هوش مصنوعی جدید Adobe تنها با یک کلیک ویدئوی شما را تدوین می‌کندمرکزپردازش اطلاعات مالی پاگ

    یادآوری::۵ سوال امنیتی که بایدپیش از کلیک کردن روی یک لینک از خود بپرسید

    ۵ سؤال امنیتی که باید پیش از کلیک‌کردن روی یک لینک از خود بپرسید


    پیش از کلیک کردن برروی این پیوند‌های کوتاه شده از خود این ۵ سؤال را بپرسید …

    امروزه URLها راه آسان و خوبی برای رسیدن به مقصد اینترنتی به جای وارد کردن آدرس کامل است، اما با وجود جرایم اینترنتی پیشرفته باید مراقب حملات بود چرا که می‌توانند منجر به سرقت گذرواژه‌ها یا داده‌ها شوند.بنابراین پیش از کلیک کردن برروی این پیوند‌های کوتاه شده از خود این ۵ سؤال را بپرسید:
    ۱- آیا به کسی که پیوند را برای شما ارسال کرده‌ اعتماد دارید؟
    اعتماد در دنیای برخط باید به همان صورتی باشد که در دنیای واقعی از آن یاد می‌کنیم، اما متأسفانه به ندرت این اتفاق می‌افتد. برای مثال، مردم قبل از باز کردن در اصلی خانه معمولاً چشمی در را اول بررسی می‌کنند و به فرزندانشان گوشزد می‌کنند که مراقب غریبه‌ها باشند، اما همین مردم ممکن است رایانامه یا پیوند ارسالی از طرف یک ناشناس را باز کنند.
    خبر خوب آن است که، علی‌رغم این که فیشینگ هنوز هم یک ابزار محبوب برای مجرمین اینترنتی است، قدرت تشخیص مردم نیز برای تمایز بین رایانامه‌های (و پیوند‌های) خوب و بد زیاد شده است. این مهم با کمک پالایش هرزنامه بهتر هم شده است.
    اولین سؤالی که باید از خودتان بپرسید این است که آیا به کسی که پیوند را فرستاده یا به اشتراک گذاشته است اعتماد دارم؟ اگر پیوند توسط یکی از اعضای خانواده یا یک دوست و یا شبکه‌ی معتمد فرستاده شده بود مشکلی نیست، اما اگر به هردلیلی درباره‌ی فرستنده‌ی آن مطمئن نیستید می‌توانید با فرستنده تماس بگیرید و از صحت ارسال از طرف او مطمئن شوید.
    اما اگر فرستنده، یا آدرس رایانامه و یا محتوای رایانامه را نمی‌شناسید بهترین گزینه این است که آن را باز نکنید. به خصوص باید در مواردی که در عنوان رایانامه نام شما ذکر شده یا مدعی شده است که از طرف بانک شما است جوانب احتیاط را رعایت کنید.
    ۲- آیا به بستر نرم‌افزاری مورد علاقه‌تان اعتماد دارید؟
    مانند سایر سؤالات مطرح شده در این فهرست، این سؤال هم مهم است. برای مثال اگر پیوندی از طریق شبکه‌ی داخلی کاری‌تان و یا گروه خصوصی واتس‌اپ به اشتراک گذاشته شده است جای نگرانی وجود ندارد، اما اگر پیوندی در هرزنامه باشد یا از سوی حساب کاربری ناشناسی در توئیتر فرستاده شده باشد، باید قبل از کلیک کردن روی آن بیشتر فکر کنید.
    درمورد توئیتر و فیس‌بوک بیشتر مراقب باشید. در هردوی آن‌ها هرزنامه‌هایی گزارش شده است که حاوی پیوند‌هایی بوده‌اند که مستقیماً شما را به وب‌گاه‌های مخرب هدایت می‌کنند. به علاوه در این شبکه‌های اجتماعی حساب‌های کاربری متعددی نیز مورد نفوذ واقع شده است.
    ۳- آیا به مقصدی که پیوند شما را هدایت خواهد کرد اعتماد دارید؟
    به پیوندی که به اشتراک گذاشته شده است نگاه کنید، آیا شما را به وب‌گاهی هدایت می‌کند که می‌شناسید؟
    اگر به مقصد آن اعتماد ندارید یا آن را نمی‌شناسید نباید روی آن کلیک کنید. به‌جای آن، خودتان به طورمستقیم آدرس مقصد اینترنتی مدنظرتان را جست‌وجو کنید.
    ۴- آیا این پیوند متقارن با زمان وقوع رویدادی جهانی است؟
    مجرمان اینترنتی بسیار فرصت طلب‌اند. آن‌ها از هر فرصتی برای به دام انداختن افراد برای کلیک کردن روی پیوند‌هایشان استفاده می‌کنند، مخصوصاً زمانی که نزدیک یک رویداد بزرگ مانند المپیک، جام جهانی هستیم و یا به هنگام رخداد فجایع،تعداد هرزنامه‌ها و توئیت‌ها در این مواقع به سرعت زیاد می‌شود.
    بنابراین اگر پیوندی دیدید، مثلاً درباره‌ی زلزله‌ی نپال، درباره‌ی آن خوب فکر کنید تا بتوانید به سؤال‌های قبل پاسخ دهید، این که چه کسی آن را به اشتراک گذاشته است، منبع آن کجاست و به چه مقصدی شما را هدایت خواهد کرد.
    ۵- آیا پیوند دریافتی، یک پیوند کوتاه‌ شده است؟
    گسترش شبکه‌های اجتماعی هم‌چون فیس‌بوک، توئیتر و اینستاگرام نیاز را به پیوند‌های کوتاه‌شده افزایش داده‌اند. برخی از این پیوند‌ها در کمین شما هستند.
    برای مثال، یک مجرم اینترنتی می‌تواند پیوند مخرب خود را از طریق وب‌گاه‌هایی مانند Bitly، goo.gl و… کوتاه کند به امید این‌که شما به آن به عنوان یک منبع مورد اعتماد نگاه کنید. به خصوص اگر او پیوند خود را با توئیت یا پیوند معتبری ترکیب کند، کاربر به سمت باور اینکه پیوند مورد اعتماد است تشویق خواهد شد.
    بنابراین برای پیوند‌های کوتاه شده، ابتدا پاسخ سؤال‌های قبلی را برای خود بیابید. هم‌چنین می‌توانید از ابزارهایی مانندLongURL و یا CheckShortURL برای بازگرداندن پیوند کوتاه‌شده به حالت معمولی استفاده کنید.
    منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

    رفتاروالدین وکودکان و فضای مجازی

    توصیه‌های امنیتی برای استفاده کودکان از تلفن همراه


    مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای، نسبت به تهدیدات امنیتی در استفاده کودکان از تلفن های همراه هشدار داد و نکاتی را برای مقابله والدین با این تهدیدات اعلام کرد.
    امروزه استفاده از تلفن همراه در بین کودکان در حال افزایش است؛ به همین دلیل آموزش مناسب والدین به فرزندان خود در خصوص استفاده ایمن از تلفن همراه و کنترل کردن فعالیت های کودکان می تواند تا حدی با تهدیدات امنیتی مقابله کند.

    ماهر از والدین خواست تا هر زمان که فرزندانشان برای استفاده از تلفن هوشمند آماده بودند، به آنها در خصوص ایمنی و مسئولیت پذیری آموزش‌های لازم را ارائه دهند.

    دسترسی کودکان را محدود کنید

    تلفن همراه و شرکت‌های تلفن سیار (wireless company) معمولا امکاناتی را در خصوص تنظیمات حریم خصوصی و کنترل‌های ایمنی کودک ارائه می‌دهند. اکثر شرکت‌ها به والدین امکان خاموش کردن قابلیت‌هایی مانند دسترسی وب، ارسال پیام کوتاه یا دانلود کردن را می‌دهند.

    برخی تلفن‌های همراه سلولی، خاص کودکان ساخته شده‌اند. این تلفن‌ها برای استفاده ساده طراحی شده‌ و دارای قابلیت‌هایی مانند دسترسی محدود به اینترنت، مدیریت دقیقه (minute management)، حفظ حریم خصوصی شماره‌ها، و دکمه‌های تماس اضطراری هستند.

    الزام استفاده از تلفن‌های محافظت شده با کلمه عبور

    کلمه عبور، کد عددی یا اثر انگشت می‌تواند منجر به عدم دسترسی مزاحمان به تلفن شود. این کار نه تنها می‌تواند از «تماس تصادفی (pocket dialing)» جلوگیری کند بلکه می‌تواند به حفظ اطلاعات و عکس‌ها در برابر دسترسی افراد غیرمجاز کمک کند.

    هنگام به اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها مراقب باشید

    به اشتراک گذاری و اجتماعی بودن می‌تواند فرصت‌ها و چالش هایی را ایجاد کند. این ابزارها می‌تواند باعث ایجاد خلاقیت و سرگرمی کودک شود اما از طرفی دیگر می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی در خصوص اعتبار و ایمنی اشخاص شود.

    بیشتر تلفن‌های همراه قابلیت عکس گرفتن و تصویربرداری را دارند و به اشتراک گذاری و گرفتن تصاویر را در هر لحظه آسان می‌کنند.

    فرزندانتان را تشویق کنید که در خصوص حفظ حریم خصوصی خود و دیگران قبل از به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم‌ها از طریق تلفن همراه فکر کنند.

    قبل از ارسال تصاویر یا فیلم‌ها، از کسی که در تصویر یا فیلم است اجازه بگیرند. اینکه از ابتدا به اندازه کافی هوشمند باشیم که چه تصویر یا فیلمی به اشتراک گذاشته شود نسبت به اینکه بعدا بخواهیم خسارت را کنترل کنیم ساده‌تر است.

    استفاده از اپلیکیشن ها را محدود کنید

    اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی ممکن است اطلاعات شخصی را جمع آوری و به اشتراک بگذارند، ممکن است رایگان باشند اما فرزندان شما را ترغیب به پرداخت پول کنند و یا شامل تبلیغات باشند و به رسانه‌های اجتماعی (social medida) متصل باشند، اما این برنامه‌ها ممکن است به شما درباره کارهایی که انجام می دهند چیزی نگویند؛ براین اساس کارهایی وجود دارند که شما و فرزندتان می توانید قبل از دانلود برنامه برای یادگیری درباره برنامه های کاربردی انجام دهید.

    تصاویر انتشاریافته از این برنامه را بررسی کنید، توضیحات مربوطه، رده بندی محتوایی، و نظرات کاربران را بخوانید، درباره توسعه دهنده برنامه تحقیق کنید و بررسی کنید که برنامه کاربردی چه اطلاعاتی را جمع آوری می کند.

    شما می توانید چگونگی استفاده از اپلیکیشن ها توسط کودکان را محدود کنند؛ به نحوی که قبل از اینکه تلفن یا تبلت خود را به فرزندتان بدهید، به تنظیمات آن نگاه کنید.

    محتوا را به آنچه که مناسب سن کودک شما است محدود کنید، کلمه عبوری را تنظیم کنید که برنامه های کاربردی بدون آن نتواند دانلود شوند و کودکان نتوانند بدون آن چیزی بخرند، همچنین خدمات داده و وای فای را خاموش کنید تا به اینترنت متصل نشوید. همچنین می توانید تلفن را در حالت پرواز قرار دهید.

    درهمین حال بهترین راه برای مراقبت در قبال برنامه‌های کاربردی کودکان تست و بررسی توسط والدین است. با فرزندان خود درباره قوانین خرید و استفاده از این برنامه های کاربردی صحبت کنید.

    از حریم خصوصی کودکان خود محافظت کنید

    به کودکان خود یادآوری کنید که متن‌هایی که از افراد ناشناس دریافت می کنید نادیده بگیرند؛ یاد بگیرند که چگونه شماره هایی را در تلفن همراه خود مسدود کنند، از ارسال شماره تلفن خود به صورت آنلاین اجتناب کنند، هرگز اطلاعات شخصی یا مالی خود را در پاسخ به پیامکی ارائه ندهند.

    کودکان باید پیامک هرزنامه ای را تشخیص دهند؛ به فرزندان خود در تشخیص پیامک هرزنامه ای کمک کنید و نتایج این نوع پیامک ها را توضیح دهید. این پیامک ها اغلب وعده هدایای رایگان را می دهند یا از شما خواسته می شود که اطلاعات کاربری خود را تایید کنید تا از این طریق شما اطلاعات شخصی تان را آشکار کنید؛ این پیامکها همچنین می توانند منجر به شارژ هزینه های ناخواسته در صورتحساب تلفن همراه شما شوند و می توانند کارایی تلفن همراه شما را پایین بیاورند.

    مقابله با تهدیدات امنیتی موبایل

    مرکز ماهر از خانواده ها خواست صورتحساب تلفن همراه خود را بررسی کرده و ببینند آیا هزینه های غیرمجازی در صورتحساب خود مشاهده می کنند و یا خیر. همچنین به فرزندان خود بگویند پیام هایی را که اطلاعات شخصی را درخواست می کند حذف کنند، حتی اگر وعده هدیه رایگان را می دهد.

    باید توجه داشت که شرکت های قانونی اطلاعاتی مانند شماره حساب ها یا کلمات عبور را از طریق ایمیل یا متن درخواست نمی کنند؛ براین اساس به لینک هایی که در پیامک می آید پاسخ ندهید و روی آنها نیز کلیک نکنید؛ لینک ها می توانند بدافزاری را نصب کنند و شما را به سمت سایت های کلاهبرداری ببرند که اطلاعات شما را به سرقت ببرند.
    منبع:پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

    یادآوری به والدین بچه ها

    ورود به حریم خصوصی خانواده شما با دوربین سیستم ها


    رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با اشاره به استفاده روزافزون از تبلتها و آیپدها خصوصا توسط کودکان و نوجوانان گفت: ضرورت دارد تا خانواده ها نسبت به استفاده صحیح از این تکنولوژیها موارد ایمنی ساده را به فرزندان آموزش داده و مراقب باشند تا سیستم های موجود در اختیار فرزندان وسیله سوء استفاده مجرمان نگردد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)،سرهنگ علیرضا آذردرخش در تشريح اين خبر اظهار داشت : ضرورت دارد تا خانواده ها نسبت به تصویر برداری کودکان خود از نزدیکان و خانه و خانواده خود نکاتی را به فرزندان گوشزد نمایند.

    وی با بیان اینکه مجرمان می توانند با نفوذ در این سیستم ها کنترل دوربین و یا حافظه این سیستم ها تصاویر ذخیره شده را به سرقت برده و یا تصویر برداری نمایند، افزود: از این رو باید به کودکان آموزش داد تا در استفاده از اینترنت و دانلود برخی نکات ساده ایمنی را رعایت کنند، ضمن آنکه حتما آنتی ویروس سیستم ها بروز و آپدیت باشد.

    سرهنگ آذردرخش گفت: یکی از نکاتی که می توان امنیت لازم را برای جلوگیری از اینگونه سوء استفاده های احتمالی ارائه آموزش های لازم به فرزندان است که تصویر برداری خود را محدود نمایند و حتی می توان جلوی دوربین تبلتها یا آیپدها را چسب زد و نگذاشت فرزندان به راحتی از افراد و محیط خانه به عنوان حریم خصوصی عکس برداری کنند و در حافظه سیستم نگهداری کنند. ضمن آن که اگر بد افزارهای جاسوسی نیز به سیستم نفوذ کرد دیگر توان تصویر برداری از محیط پیرامون را ندارد.

    رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا با بیان اینکه شاهد پرونده ای در این خصوص در پلیس فتا هستیم که عکس های خصوصی قربانی از سیستم تبلت فرزند وی(تصویر برداری بدون اطلاع والدین و در فضای خصوصی خانواده توسط فرزند انجام شده است) به سرقت رفته است و حتی توسط بدافزارها از محیط منزل آنها تصویر برداری شده است، افزود: لذا حتما خانواده ها هنگام استفاده کودکان از تبلت و آی پد و حتی گوشی های هوشمند مراقب باشند و به کودکان خود توصیه های لازم را بنمایند.

    وی با بیان اینکه سیستم های تبلت و آیپدی که در اختیار فرزندان است به راحتی میان دوستان دست به دست می شود، گفت: لذا ضرورت دارد حتما برای حافظه این سیستم ها مخصوصا در قسمت های نگهداری اطلاعات مهم و شخصی رمزگذاری کرد تا دسترسی به این قسمتها محدود باشد و هر کسی نتواند به گالری تبلت یا... دسترسی داشته باشد.

    سرهنگ آذردرخش در پایان با اشاره به آدرس سایت و ایمیل پلیس فتا آن را دریچه ارتباطی با شهروندان خواند و گفت: پلیس فتا از هموطنان درخواست می‌کند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.irبخش مرکز فوریت های سایبری گزارش نمایند.
    منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

    ایران و هوش مصنوعی در سال ۱۴۱۰.....۱۴۱۰......۱۴۱۰

    علی بزرگی امیری استاد دانشگاه تهران، در نخستین همایش بین المللی تحول دیجیتال در فولاد، معدن و صنایع معدنی، در حوزه کاربرد هوش مصنوعی سوال بلاتکلیفی دستگاه‌هاست و باید دستگاه‌ها با هم هماهنگ شود. افراد زیادی در سطوح پایین در مورد هوش مصنوعی آموزش می بینند اما در سطح مدیران چنین آموزشی نداریم.

    وی در ادامه گفت: به نظر می‌رسد در این همایش افراد از رشته‌های مختلف وجود دارند و به نظر می‌رسد در هوش مصنوعی، افراد از رشته‌های مختلف در زمینه‌های مختلف دخیل هستند. باید دید چگونه پروژه‌های هوش مصنوعی در سازمان اجرا می‌شود. هوش مصنوعی مجموعه‌ای از الگوریتم‌ها و تکنیک‌ها است که با آن می‌توان به ماشین یاد داد که به خوبی انسان و در پاره ای موارد بهتر از انسان، تصمیم بگیرد. هوش مصنوعی و تحول دیجیتال برای هوشمند شدن صرف نیست بلکه برای افزایش ارزش و در خدمت اهداف سازمانی است. زمان، پول، کیفیت، انعطاف و دو شعار ویدیو کنفرانس یعنی بهروری و پایداری، مباحث مطرح در هوش مصنوعی است. اقتصاد چرخشی هم مطرح شده است.

    وی افزود: وقتی وارد هر پروژه‌ای می‌شویم، باید به عملکرد دقت کرد. برای برنامه‌ریزی راهبردی هوش مصنوعی ایران در پژوهشگاه ارتباطات، برای چشم انداز هوش مصنوعی پروژه ای انجام شده که در آن آمده است جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۱۰، با بهره‌گیری از قابلیت‌های اخلاق مدار هوش مصنوعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، باید جز ۱۰ کشور اول جهان در این زمینه باشد. نیت رشد اقتصادی و افزایش رفاه است. ۸۰ درصد از پروژه‌های هوش مصنوعی، قرار است برای رفع نیازهای کشور باشد. ۱۲ درصد جی.دی.پی کشور باید از طریق هوش مصنوعی تامین شود و اهداف دیگری نیز در این سند ذکر شده است. جریان بزرگی در کشور بر روی بحث در مورد هوش مصنوعی، در حال ایجاد شدن است. در همان سند ۹ کاربرد گفته شده است. در راهبرد ۸ به کاربرد هوش مصنوعی اشاره کرده است. حوزه‌های پرکاربرد هوش مصنوعی شامل اقتصاد، سلامت، حمل و نقل و مدیریت شهری، کشاورزی، کاهش اثرات زیست محیطی، حوزه صنعت و معدن و تجارت، آموزش و غیره است. در حوزه کاربرد هوش مصنوعی سوال بلاتکلیفی دستگاه‌هاست و باید دستگاه‌ها با هم هماهنگ شود. افراد زیادی در سطوح پایین در مورد هوش مصنوعی آموزش می بینند اما در سطح مدیران چنین آموزشی نداریم.

    مصرف گرا نباشیم

    سلام به مردم خوب سرزمین من

    لوگو هوشیو

    لوگو هوشیو

    1. صفحه اصلی
    2. رسانه‌ها
    3. Meena، ربات سخنگویی که صحبت کردنش شما را شوکه می‌کند

    Meena، ربات سخنگویی که صحبت کردنش شما را شوکه می‌کند

    • ۲۰ فروردین ۱۴۰۲
    • زمان مطالعه 9 دقیقه

    استفاده از انواع چت بات ها این روزها به امری عادی تبدیل شده و افراد به‌طور روزمره از آن‌ها برای برقراری ارتباط و سایر امور ازجمله بخش خدمات مشتریان استفاده می‌کنند. وقتی چت بات‌ها برای اولین بار معرفی شدند، تأثیر تحول‌آفرین آن‌ها بر روابط اجتماعی انسان‌ها هیاهویی برپا کرد و حالا در سال ۲۰۲۱ این هیاهو همچنان با پیشرفت و انسانی‌تر شدن آن‌ها ادامه دارد.

    اما باوجود هیجانات زیاد درباره چت بات‌های با دامنه باز، هنوز نمونه‌های پیاده‌سازی شده آن‌ها نقاط ضعف زیادی دارند که مانع از مفید واقع شدن آن‌ها می‌شود. برخی از مشکلات از این قبیل‌اند که آن‌ها اکثراً به ورودی‌های باز پاسخ‌های غیرمنطقی می‌دهند، یا با پاسخ‌هایی مبهم و عمومی پاسخ می‌دهند. اما گوگل باهدف ارائه بهترین چت بات دامنه باز، Meena را معرفی کرده است. در این ربات که می‌تواند تقریباً در هر موردی صحبت کند، برخی از چالش‌ها برطرف شدند.

    فهرست مقاله پنهان

    1 چت باتی که بتواند شبیه انسان صحبت کند

    2 ربات سخنگوی گوگل

    2.1 ویژگی‌های کلیدی چت‌بات گوگل

    3 چت‌بات گوگل و چت‌بات «مینا»

    4 چت با ربات سخنگوی گوگل

    4.1 ویژگی‌های کلیدی ربات سخنگوی گوگل

    4.2 مزایای استفاده از ربات سخنگوی گوگل

    5 چت با ربات آنلاین

    5.1 مزیت چت‌بات‌ها

    6 چت با ربات هوشمند فارسی

    7 توانایی‌های چت‌بات‌ها

    8 آینده چت‌بات‌ها

    چت باتی که بتواند شبیه انسان صحبت کند

    پیش از ساخته شدن Meena، گوگل مجبور بود به چالشی بزرگ رسیدگی کند؛ چالشی که اغلب در چت بات‌های با دامنه باز نادیده گرفته می‌شدند. اصلی‌ترین چالش برای هر چت بات با دامنه باز این است که بتواند طوری صحبت کند که شبیه به انسان باشد. درواقع وقتی انسانی با او هم‌صحبت می‌شود، پاسخ‌ها و نحوه تعامل چت بات برایش طبیعی باشد. شاید در نگاه اول برطرف کردن این مشکل ساده به نظر برسد، اما به طرز عجیبی دشوار است. اولین مشکلی که بر سر راه قرار دارد این است که اصلاً چطور می‌توانیم برای انسانی بودن یک مکالمه معیاری تعریف کنیم یا به عبارت دیگر میزان شبیه انسان بودن صحبت‌های یک چت بات را اندازه‌گیری کنیم؟

    گوگل با ارائه چت بات جدیدش با نام Meena مدعی شده که توانسته این مشکل را حل کند و چت باتی ساخته که به نسبت سایر چت بات‌ها در هنگام گفتگو با انسان، بیشترین حالت انسانی در گفتارش وجود دارد.

    ربات سخنگوی گوگل

    صحبت با هوش مصنوعی گوگل

    شرکت گوگل همیشه در توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی پیشرو بوده است و یکی از آخرین پروژه‌های آن در این زمینه، توسعه چت‌باتی سخنگو است که مانند انسان سخن می‌گوید. چت‌بات گوگل یک عامل مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی است، که برای تعامل با کاربران و ارائه اطلاعات و پشتیبانی مفید به آن‌ها طراحی‌شده است. این چت‌بات چند سالی است که در حال توسعه بوده و به گونه‌ای طراحی‌شده است که نسبت به مدل‌های قبلی، مکالمه‌ای بهتر و جذاب‌تر داشته باشد.

    ربات سخنگوی گوگل

    ویژگی‌های کلیدی چت‌بات گوگل

    • یکی از ویژگی‌های کلیدی چت‌بات گوگل، توانایی آن در درک و پاسخگویی طبیعی به زبان طبیعی است. چت‌بات از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای «تجزیه‌وتحلیل» ورودی کاربر و ایجاد پاسخ‌های مرتبط استفاده می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند با استفاده از زبان‌های طبیعی با چت‌بات درگیر شوند، نه این‌که به دستورات یا فهرست‌های از پیش تعریف‌شده تکیه کنند.
    • یکی دیگر از ویژگی‌های مهم چت‌بات گوگل، توانایی آن در یادگیری و سازگاری در طول زمان است. همان‌طور که کاربران با چت‌بات تعامل دارند، ورودی و پاسخ‌های آن‌ها را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و از این اطلاعات برای بهبود عملکرد خود استفاده خواهد کرد. این بدان معنی است که چت‌بات با گذشت زمان دقیق‌تر و موثرتر می‌شود، زیرا از تعامل خود با کاربران یاد می‌گیرد.

    چتبات گوگل و چت‌بات «مینا»

    البته باید در خاطر داشته باشیم، گه‌گاه چت‌بات گوگل با چت‌بات «مینا» نیز مقایسه‌شده است، که توسط تیم پژوهشی گوگل در سال ۲۰۲۰ توسعه داده شد. مینا به گونه‌ای طراحی‌شده بود که بیشتر از مدل‌های چت‌بات قبلی، شبیه به انسان باشد و آن را بر روی مجموعه عظیمی از داده‌های مبتنی بر مکالمات دنیای واقعی آموزش داده بودند. هدف Meena ایجاد یک چت‌بات برای گوگل بود که بتواند در مکالمات پیچیده‌تر و ظریف‌تر، با کاربران گوگل شرکت کند و پاسخ‌های مفید و آموزنده‌تری ارائه دهد. توسعه‌دهندگان چت‌بات گوگل، بعداً از تجربیات، دستاوردها و داده‌های مینا، برای پیشرفت چت‌بات گوگل استفاده کردند.

    با‌ این‌حال درحالی‌که شباهت‌هایی بین چت‌بات گوگل و مینا وجود دارد، تفاوت‌های مهمی نیز وجود دارد. چت‌بات گوگل به گونه‌ای طراحی‌شده است که کاربردی‌تر باشد و بر روی کارهای خاص متمرکز شود، مانند ارائه پشتیبانی مشتری یا پاسخ‌دهی به سوالات متداول. از سوی دیگر، مینا به گونه‌ای طراحی‌شده است که بیشتر یک چت‌بات همه‌منظوره باشد، که قادر به درگیرشدن در طیف وسیعی از مکالمات و ارائه پاسخ‌هایی بسیار پیچیده‌تر است.

    علی‌رغم این تفاوت‌ها، چت‌بات گوگل و مینا هر دو نشان‌دهنده پیشرفت‌های قابل توجهی در زمینه عوامل مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی هستند. با ترکیب «پردازش زبان طبیعی» با «یادگیری ماشینی» و «سایر فناوری‌های هوش مصنوعی»، این چت‌بات‌ها می‌توانند تجربیات جذاب و مفیدتری نسبت به قبل، در اختیار کاربران قرار دهند.

    همان‌طور که این فناوری‌ها به تکامل خود ادامه می‌دهند، این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد چت‌بات‌ها و عوامل مکالمه چشمگیرتر و پیشرفته‌تری باشیم.

    چت‌بات گوگل و چت‌بات

    چت با ربات سخنگوی گوگل

    صحبت با ربات گوگل

    گوگل یک چت‌بات سخنگو توسعه داده است، که به کاربران امکان می‌دهد از طریق یک دستگاه بلندگوی هوشمند، با آن مکالمه داشته باشند. این ربات سخنگو یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که از پردازش زبان طبیعی برای درک و پاسخ به سوالات کاربران استفاده می‌کند. این فناوری به گونه‌ای طراحی‌شده است که یک رابط کاربری آسان برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از اطلاعات و خدمات باشد.

    ویژگی‌های کلیدی ربات سخنگوی گوگل

    کاربران می‌توانند از ربات در مورد وضعیت آب‌وهوا، اخبار، ترافیک و امتیازات ورزشی سوال کنند و همچنین مسیرهای درست را از او دریافت کنند و موسیقی نیز برایشان پخش کند. ربات سخنگوی گوگل همچنین می‌تواند با سایر دستگاه‌های هوشمند خانه، مانند روشنایی چراغ‌ها یا تنظیم ترموستات دما تعامل داشته باشد.

    یکی از ویژگی‌های کلیدی ربات سخنگوی گوگل توانایی او در درک و پاسخگویی به زبان طبیعی است. کاربران می‌توانند بدون نیاز به حفظ کردن دستورات یا نحو خاص، سؤال بپرسند و با استفاده از زبان روزمره از او درخواست کنند. ربات سخنگو از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای تجزیه‌وتحلیل ورودی کاربر و ایجاد پاسخ‌های مرتبط استفاده می‌کند، به این معنی که در طول زمان و با یادگیری از تعامل خود با کاربران، دقیق‌تر و موثرتر می‌شود.

    یکی دیگر از جنبه‌های مهم ربات بلندگوی Google، توانایی آن در شخصی‌سازی پاسخ‌های خود بر اساس ترجیحات کاربر و تعاملات گذشته است. به‌عنوان مثال، اگر کاربر مرتباً امتیازات ورزشی را بخواهد، ربات اطلاعات مربوط به ورزش را در پاسخ‌های خود اولویت‌بندی می‌کند. این شخصی‌سازی به ایجاد تجربه‌ای جذاب‌تر و شخصی‌سازی‌شده برای کاربران کمک می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند تا بیشتر از ربات سخنگوی گوگل استفاده کنند.

    مزایای استفاده از ربات سخنگوی گوگل

    یکی از مزایای استفاده از ربات سخنگوی گوگل، راحتی آن است. کاربران می‌توانند به‌سادگی از هر جایی در اتاق سؤال یا درخواست بپرسند، بدون اینکه مجبور باشند تلفن خود را بیرون بیاورند یا اپلیکیشنی را باز کنند. این راحتی مخصوصاً زمانی مفید است که کاربران مشغول هستند یا دستشان پر است، مانند هنگام آشپزی، رانندگی یا انجام کارهای خانه.

    به طور کلی، ربات گوگل یک راه کاربرپسند و راحت برای دسترسی به طیف گسترده‌ای از اطلاعات و خدمات ارائه می‌دهد. قابلیت‌های پردازش زبان طبیعی و پاسخ‌های شخصی‌شده آن را به ابزاری جذاب و مفید برای کاربران تبدیل می‌کند. از آنجایی که این فناوری به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، احتمالاً در آینده شاهد ربات‌های سخنگوی پیشرفته‌تر و پیچیده‌تری خواهیم بود.

    مزایای استفاده از ربات سخنگوی گوگل

    چت با ربات آنلاین

    با ادامه پیشرفت فناوری، شرکت‌های بیشتری به چت‌بات‌ها به عنوان راهی برای بهبود خدمات مشتری و ساده‌سازی تعامل با مشتریان خود روی می‌آورند. چت‌بات یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است که می‌تواند در مکالمات متنی با کاربران شرکت کند. با پیشرفت در پردازش زبان طبیعی، این چت‌بات‌ها روزبه‌روز پیچیده‌تر می‌شوند و این فناوری آماده است تا آینده خدمات مشتری و تعاملات آنلاین را شکل دهد. پردازش زبان طبیعی (NLP) زیرشاخه‌ای از هوش مصنوعی است که بر توانایی رایانه‌ها برای درک و تفسیر زبان انسان تمرکز دارد. فناوری NLP چیزی است که چت‌بات‌ها را می‌سازد، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا سؤالات کاربر را به گونه‌ای که طبیعی و محاوره‌ای به نظر می‌رسد، درک کنند و به آن‌ها پاسخ دهند.

    پیشرفت‌ها در فناوری NLP، چت‌بات‌ها را دقیق‌تر، کارآمدتر و جذاب‌تر از قبل کرده است و این منجر به افزایش محبوبیت آن‌ها در بین مشاغل با هر اندازه‌ای شده است. یکی از مزایای کلیدی چت‌بات‌ها، توانایی آن‌ها در ارائه خدمات فوری و ۲۴ ساعته به مشتریان است.

    مزیت چت‌بات‌ها

    با استفاده از چت‌بات‌ها، مشتریان می‌توانند در هر زمانی از شبانه‌روز، بدون نیاز به انتظار برای شروع ساعات کاری یا پیمایش در یک سیستم تلفنی پیچیده، پاسخ به سؤالات خود و پشتیبانی از مشکلات خود را دریافت کنند. این می‌تواند رضایت و وفاداری مشتری را بهبود بخشد و همچنین می‌تواند کارمندان خدمات مشتری را آزاد کند تا روی مسائل پیچیده‌تری تمرکز کنند.

    مزیت دیگر چت‌بات‌ها مقیاس‌پذیری آن‌هاست. برخلاف اپراتورهای خدمات مشتری، که تنها می‌توانند تعداد محدودی از سوالات را در یک زمان انجام دهند، چت‌بات‌ها می‌توانند تعداد نامحدودی از تعاملات را به‌طور همزمان انجام دهند. این بدان معناست که کسب‌وکارها می‌توانند از چت‌بات‌ها برای ارائه پشتیبانی به تعداد زیادی از مشتریان بدون نیاز به استخدام کارکنان اضافی استفاده کنند.

    همان‌طور که فناوری NLP همچنان در حال پیشرفت است، می توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده شاهد چت‌بات‌های پیچیده‌تری باشیم. این چت‌بات‌ها قادر به درک و تفسیر زبان پیچیده‌تر خواهند بود و می‌توانند در مکالمات ظریف‌تر و طبیعی‌تری با کاربران شرکت کنند. این‌کار آن‌ها را برای کسب‌وکارها و مشتریان، به‌طور یکسان مفید می‌کند و به شکل‌گیری آینده تعاملات آنلاین کمک می‌کند.

    به‌طورکلی، چت‌بات‌ها ابزاری قدرتمند برای کسب‌وکارهایی هستند که به دنبال بهبود خدمات مشتری و ساده‌سازی تعاملات با مشتریان خود می‌گردند. پیشرفت‌ها در فناوری پردازش زبان طبیعی، این چت‌بات‌ها را دقیق‌تر و جذاب‌تر از همیشه کرده است و می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد پیشرفت‌های بیشتری باشیم. همان‌طور که کسب‌وکارهای بیشتری از چت‌بات‌ها استفاده می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که شاهد تغییر به سمت تعاملات آنلاین شخصی‌تر، کارآمدتر و راحت‌تر باشیم.

    چت با ربات هوشمند فارسی

    چت با ربات هوشمند فارسی

    ایران به‌عنوان یکی از کشورهای پیشرو در خاورمیانه، در سال‌های اخیر برای بهبود کسب‌وکارهای خود و تقویت جایگاه خود در بازار جهانی و منطقه، سرمایه‌گذاری هنگفتی روی فناوری‌های هوش مصنوعی انجام داده است. در همین راستا یکی از زمینه‌هایی که ایران در آن پیشرفت چشمگیری داشته، توسعه چت‌بات‌های هوشمند، به‌ویژه چت‌بات‌های هوشمند فارسی‌زبان است.

    چت با ربات هوشمند فارسی

    توانایی‌های چت‌بات‌ها

    • این چت‌بات‌ها از فناوری پردازش زبان طبیعی برای برقراری گفتگو با کاربران به زبان فارسی استفاده می‌کنند و این پتانسیل را دارند که شیوه تعامل کسب‌وکارهای ایرانی با مشتریان خود را متحول کنند. پیشرفت‌ها در فناوری پردازش زبان طبیعی، چت‌بات‌های هوشمند فارسی را دقیق‌تر و کارآمدتر از همیشه کرده است. این چت‌بات‌ها می‌توانند زبان طبیعی را به زبان فارسی بفهمند، تفسیر کنند و همچنین می‌توانند پاسخ‌هایی ارائه دهند که احساس مکالمه طبیعی و جذابیت داشته باشند.
    • این توانایی باعث‌شده است که آن‌ها به ابزاری محبوب برای مشاغلی تبدیل شوند که به دنبال بهبود خدمات مشتریان خود و ساده کردن تعاملات خود با مشتریان هستند. یکی از مزایای کلیدی چت‌بات‌های هوشمند فارسی، توانایی آن‌ها در ارائه خدمات فوری به مشتریان است. با استفاده از چت‌بات‌ها، مشتریان می‌توانند در هر زمانی از شبانه‌روز، بدون نیاز به منتظر ماندن برای شروع ساعات کاری یا وقت ‌گذاشتن در یک سیستم تلفنی پیچیده، برای سؤالات خود و پشتیبانی از مشکلات خود پاسخ‌هایی دقیق و درست دریافت کنند.
    • این توانایی می‌تواند رضایت و وفاداری مشتری را بهبود ببخشد و همچنین می‌تواند کارمندان بخش خدمات مشتری را آزاد بگذارد تا روی مسائل پیچیده‌تر تمرکز داشته ‌باشند. چت‌بات‌های هوشمند فارسی علاوه بر بهبود خدمات مشتریان، می‌توانند به کسب‌وکارهای ایرانی در صرفه‌جویی هزینه و افزایش کارایی نیز کمک کنند.
    • چت‌بات‌های هوشمند فارسی می‌توانند تعداد نامحدودی از تعاملات را به‌طور همزمان انجام دهند، به این معنی که کسب‌وکارها می‌توانند از آن‌ها برای ارائه پشتیبانی به تعداد زیادی از مشتریان بدون نیاز به خرج نیروی اضافی استفاده کنند. این می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کمک کند و همچنین می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا سریع‌تر رشد کنند.

    آینده چت‌بات‌ها

    با ادامه پیشرفت چت‌بات‌های هوشمند فارسی، می‌توان انتظار داشت که در آینده شاهد چت‌بات‌هایی پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر در این زبان باشیم. این چت‌بات‌ها قادر به درک و تفسیر زبان پیچیده‌تری از مکالمات فارسی و مکالمات شفاهی خواهند بود و می‌توانند در مکالمات ظریف‌تر و طبیعی‌تر با کاربران شرکت کنند. این باعث می‌شود که آن‌ها حتی برای مشاغلی در خارج از ایران و سراسر جهان مفید واقع شوند.

    به طور کلی، چت‌بات‌های هوشمند فارسی این پتانسیل را دارند که شیوه تعامل کسب‌وکارهای ایرانی با مشتریان خود را متحول کنند. پیشرفت‌ها در فناوری پردازش زبان طبیعی، این چت‌بات‌ها را دقیق‌تر و جذاب‌تر از قبل کرده است و با ادامه پیشرفت، به افزایش کارایی و سودآوری کسب‌وکارها در اقتصاد پیشرو ایران کمک می‌کند.

    همان‌طور که کسب‌وکارهای بیشتری در ایران از چت‌بات‌های هوشمند فارسی استفاده می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که شاهد تغییر به سمت تعاملات خدمات مشتری شخصی‌تر، کارآمدتر و راحت‌تر باشیم که به تقویت موقعیت ایران به‌عنوان یک رهبر در بازار جهانی کمک می‌کند.

    دیگر ویدیوهای هوش مصنوعی را در هوشیو تماشا کنید

    مقاله ما چطور بود؟

    میانگین امتیاز 3.2 / ۵. تعداد ارا : 17

    برچسب ها:چت بات ربات ربات سخنگو گوگل

    مطالب پیشنهادی مرتبط

    دوسان و مایکروسافت

    دوسان و مایکروسافت برای توسعه ربات‌های مجهز به GPT با یکدیگر همکاری...

    ربات انسانی

    برای نخستین‌بار یک ربات انسان‌نما در کارخانه‌ای مشغول به کار شد

    Google reveals BigQuery

    ارتقا مدیریت داده‌ها با به‌روزرسانی‌های جدید گوگل در پلتفرم BigQuery

    دوسان و مایکروسافت

    دوسان و مایکروسافت برای توسعه ربات‌های مجهز به GPT با یکدیگر همکاری...

    ربات انسانی

    برای نخستین‌بار یک ربات انسان‌نما در کارخانه‌ای مشغول به کار شد

    اشتراک در

    0 نظرات

    مهدی

    5 ماه قبل

    خسته نباشید بچه های گوگل

    0

    پاسخ

    تیم تحریریه

    پاسخ به مهدی

    3 ماه قبل

    باتشکر از ثبت نظر

    0

    پاسخ

    ممدون

    3 ماه قبل

    متوجه نمی شوم چیکار کنم

    0

    پاسخ

    تیم تحریریه

    پاسخ به ممدون

    3 ماه قبل

    سلام دوست عزیز
    این مطلب درباره چت بات های گوگل است.

    0

    پاسخ

    بنر_سایدبار

    سایدبار_بنر_علوم_داده

    • محبوب ترین ها

    • جدید ترین ها

    • chat GPT

    هوش مصنوعی چیست؟ تاریخچه، کاربرد و نحوه درآمدزایی از آن

    هوش مصنوعی چیست؟ تاریخچه، کاربرد و نحوه درآمدزایی...

    چگونه به یک متخصص هوش مصنوعی تبدیل شویم؟ راهنمای قدم به قدم برای شغل هوش مصنوعی

    چگونه به یک متخصص هوش مصنوعی تبدیل شویم؟...

    ۲۹ شرکت‌ هوش مصنوعی برتر در ایران

    ۲۹ شرکت‌ هوش مصنوعی برتر در ایران

    ۳۰ اپلیکیشن برتر هوش مصنوعی برای اندروید و iOS

    ۳۰ اپلیکیشن برتر هوش مصنوعی برای اندروید و...

    تنسورفلو یا پای تورچ؟

    تنسورفلو یا پای تورچ؟

    • رویداد ها

    گزارش اختصاصی هوشیو از “دومین رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی در صنعت”؛ حال و آینده صنایع هوشمند از دیدگاه کارشناسان این حوزه

    گزارش اختصاصی هوشیو از “دومین رویداد تجربه‌محور هوش مصنوعی در...

    پس از چندسال وقفه، نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار خواهد شد

    پس از چندسال وقفه، نمایشگاه بین‌المللی الکامپ برگزار خواهد شد

    فقط چند روز دیگر تا پایان مهلت ثبت نام دوره توربوتکسپیچ باقی ست!

    فقط چند روز دیگر تا پایان مهلت ثبت نام دوره...

    دانشگاه کالیفرنیا سن‌دیگو برگزار می‌کند: آموزش رایگان الگوریتم‌ها و ساختارهای داده Capstone

    دانشگاه کالیفرنیا سن‌دیگو برگزار می‌کند: آموزش رایگان الگوریتم‌ها و ساختارهای...

    دانشگاه استنفورد برگزار می‌کند:آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین»

    دانشگاه استنفورد برگزار می‌کند:آموزش رایگان «تخصص یادگیری ماشین»

    لوگو هوشیو

    هوشیو پایگاه جامع هوش مصنوعی است که هدف آن انتشار جدیدترین اخبار، کاربردهای نوین هوش مصنوعی، چالش‌های فنی این حوزه و ارائه مقالات آموزشی است.


    دسترسی سریع

    • آموزش‌های پیشرفته هوش مصنوعی
    • آموزش‌های پایه‌ای هوش مصنوعی
    • تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
    • تحلیل بازارهای هوش مصنوعی
    • آموزش پردازش زبان طبیعی
    • کاربردهای هوش مصنوعی
    • هوش مصنوعی در جهان
    • هوش مصنوعی در ایران
    • آموزش علوم داده
    • هوش مصنوعی

    اخرین مطالب

    فقط چند روز دیگر تا پایان مهلت ثبت نام دوره توربوتکسپیچ باقی ست!

    اینتل از پیشرفت‌های چشمگیر خود در بسته‌بندی نسل بعدی تراشه‌هایش رونمایی کرد

    انویدیا ۹۰۰ تن تراشه هوش مصنوعی را در سه ماهه دوم سال فروخت

    همکاری LG CNS و XYZ به‌منظور استفاده از ربات‌ها در هر جنبه از عملیات لجستیک

    پیوندها

    • مرکز تحقیقات هوش مصنوعی پارت
    • پردازش اطلاعات مالی پارت
    • گروه نرم افزاری پارت

    به خبر نامه ما بپوندید

    عضویت